6 ترفند لاغری سریع

 

آیا شده تا بحال پس از یک دوره رژیم غذایی طولانی مدت، احساس شکست کنید؟ مثل اینکه یک چیزی درست از آب در نیامده. خب دوستان، هر وقت احساس کردید در چنین شرایطی قرار گرفته اید، ترفندهای زیر را اجرا کنید تا سریع وزن کم کنید تا این حالت مأیوس کننده از بین برود.

۱. عکس بگیرید

یک عکس همیشه بیشتر از هزاران حرف برای گفتن دارد. این خاصیت تصاویر است. چرا این برخورد را با غذایی که می خوریم انجام ندهیم تا ببینیم با ما چه می گوید؟ حداقل به مدت ۲ هفته از هر چه می خورید عکس بگیرید و هر چه می توانید آن ها را نگاه کنید. تحقیقات ثابت کرده اند کسانی که این کار را انجام داده اند الگوی غذا خوردنشان به وعده های متعادل تری تغییر کرده و برنامه کاهش وزن نشان برایشان مؤثر واقع شده. این یک ترفند ساده است، شما با تکرار مشاهده ی تصاویر چیزهایی که می خورید درک خواهید کرد که چه اشتباهاتی را مرتکب می شوید.

۲. آب را جایگزین نوشابه کنید

قبل و بعد از هر وعده ی غذایی تان یک لیوان آب بنوشید. بجای نوشیدن نوشابه یا نوشیدنی های الکلی به نوشیدن آب روی بیاورید. فقط از این طریق خودتان را از ۳ تا ۷ کیلو اضافه وزن در هر سال بیمه می کنید. همچنین نوشیدن آب باعث خواهد شد بیشتر احساس سیری کنید و جلوی شما را از حمله ور شدن به وعده های سنگین غذایی می گیرد.