محصول قیمت تعداد مجموع

جمع کل سبد خرید

قیمت کل تومان0
مجموع تومان0
×

فروشگاه اینترنتی گن لاغری

سبد خرید شما سبد خرید به روز شد
09357667425
09357667425

لاغری سریع برای خانم ها

لاغری سریع برای خانم هاReviewed by Gelaris on Aug 17Rating:
لاغری سریع برای خانم ها

شما برای زیبایی اندامتان چه هدفی دارید؟ آیا می خواهید تا تابستان بعدی، اندامتان را برای لباس شنای جدیدتان بسازید؟ میخواهید تا آغاز سال جدید ۱۰ کیلو وزن کم کنید؟ و یا اینکه می خواهید برای جشن عروسی دوستتان عالی بنظر برسید؟ همه ی ما در موقعیت هایی قرار داریم که ایجاب می کند سریع وزن کم کنیم. بدون شک راه های ناسالم متعددی برای لاغری سریع وجود دارد، اما آیا میتوانید با راه های سالم هم سریع وزنتان را کم کنید؟

بله، می توانید!

۵ نکته ی لاغری سریع زیر، به شما کمک میکند تا وزنتان را بدون گرسنگی کشیدن یا رژیم های غذایی سخت کم کنید. این راه ها را با یک برنامه ی ورزشی قابل قبول ترکیب کنید تا بهترین نتیجه را بگیرید.
بشقابتان را قسمت کنید

هیچوقت در هر وعده ی غذاییتان بیشتر از یک بشقاب غذا نخورید. همچنین بشقابتان را به این نسبت تقسیم کنید:

۱/۳ پروتئین
۱/۳ کربوهیدرات و نشاسته. مثل سیب زمینی، برنج و غیره.
۱/۳ سبزیجات

به آرامی غذا بخورید و از هر لقمه تان لذت ببرید. آب فراوان بنوشید. بعد از اینکه بشقابتان خالی شد، غذا خوردنتان تمام است. هیچ استثنایی هم وجود ندارد! پر خوری بزرگ ترین عامل افزایش وزن است. بهتر است که نسبتا کم غذا بخورید، سپس بجای پرخوری، قبل از اینکه سراغ غذای بیشتر بروید چند ساعتی صبر نمایید. تنها همین نکته، به ما کمک می کند تا از روزهای بد دور بمانیم، یا اینکه از تبدیل شدن روزهای بد به روزهای وحشتناک جلوگیری کنیم!
غذاهای کم کربو مصرف کنید

برای هر گرم کربوهیدراتی که میخوریم، بدن ما ۳ گرم بیشتر آب نگهداری میکند. این اتفاق، آب اضافه را به درون سلول های بدن وارد کرده، که می تواند منجر به پف کردن و افزایش وزن شود. برای لاغری سریع، اینجا یک نکته ی بزرگ داریم… کماکان به خوردن مقدار کالری نرمال روزانه تان ادامه دهید، اما مصرف کربوهیدرات خود را به زیر ۴۰ گرم در روز کاهش دهید. بدن شما آب درون سلولی اضافه را از بین خواهد برد، و بزودی متوجه خواهید شد که لباس هایتان بهتر از گذشته برازنده ی شما هستند.

لاغری سریع برای خانم ها

پاسخی بگذارید